صفحه نخست    حوالات ارزی    ثبت سفارش

ارسال پول به انگلستان | نرخ و انتقال حواله پوند به انگلیس

انگلستان یکی از کشورهای مهمی میباشد که ایرانیان زیادی در سال به این کشور برای سفر,زندگی و تحصیل مهاجرت میکنند و با توجه به تحریم های بین المللی امکان مبادله مالی بین ایران و انگلیس امکان پذیر نمیباشد به همین خاطر چالش های زیادی برای ایرانیان داخل کشور برای انتقال حواله پوند به کشور انگلیس وجود دارد و اغلب میبایستی انتقالات مالی از طریق شبکه صرافی صورت بگیرد از این رو مجموعه پانی پی آمادگی دارد کلیه انتقالات مالی به کشور انگلستان را در سریع ترین زمان و با کمترین نرخ و کارمزد به صورت آنلاین انجام دهد.

 

مجموعه پانی پی با داشتن تیمی مجرب و حرفه ای در حوزه پرداخت های بین المللی و سابقه فعالیت دراز مدت در این زمینه میتواند کلیه انتقالات مالی شما را به مقصد کشور انگلستان در بستری امن و مطمئن در سریع ترین زمان ممکن انجام دهد لذا در صورتی که برای انتقال حواله به کشور انگلستان دچار مشکل هستید میتوانید از خدمات پانی پی برای پرداخت های خود بهره مند شوید .

 

سوالات متدوال در خصوص ارسال حواله به انگلیس:

 

به کدام بانک ها در کشور انگلیس میتوان پول حواله کرد ؟

به اکثر بانک های معتبر انگلیس میتوان حواله پوند ارسال کرد که برخی از این بانک ها :

بانک لویدز

بانک اچ اس بی سی HSBC

بانک بارکلیز

هالیفکس

نات وست

به چه حسابی در انگلیس میتوان پول حواله کرد ؟

به تمامی حساب های شخصی , شرکتی و دانشگاه امکان انتقال حواله پوند وجود دارد و محدودیت در این زمینه وجود ندارد .

مرجع ارسال حواله پوند کدام کشور میباشد ؟

انتقال حواله پوند به صورت منشاء داخلی از کشور انگلیس انجام میشود و کلیه انتقالات با سورس پوند سفید بانکی میباشد .

نرخ حواله پوند چه ساعتی در سایت اعلام میشود ؟

قیمت حواله پوند همه روز ساعت 12:30 در سایت بروز رسانی میشود و قیمت ها تا پایان وقت کاری ساعت 17:00 به صورت لحظه ای آپدیت میشود و اعتبار دارد .در صورتی که سفارش شما خارج از ساعت کاری ثبت شود مبنای محاسبه قیمت نرخ فردا خواهد بود و فاکتور براساس نرخ فردا محاسبه نهایی میشود .

میزان کارمزد حواله پوند چقدر است و چطور محاسبه میشود ؟

درصورتی که مبلغ حواله بالاتر از 5000 واحد ارزی باشد میزان کارمزد صفر میباشد و هیچ گونه کارمزدی به حواله تعلق نمیگیرد و در صورتی که مبلغ درخواستی حواله کمتر از 5000 واحد ارزی باشد کارمزد براساس مبلغ حواله تعیین میشود و برای محاسبه دقیق کارمزد میتوانید در منوی محاسبه گر مبلغ درخواستی پوند را وارد کنید تا کارمزد محاسبه شود .

حواله درخواستی طی چه بازه زمانی به حساب بانک مقصد واریز میشود ؟

پس از ثبت درخواست حواله مدت زمان انجام حواله ارزی به انگلیس بین یک الی سه روز کاری میباشد توجه داشته باشید روزهای شنبه و یکشنبه با توجه به تعطیلی بانک هیچ گونه انتقال مالی صورت نمیگیرد و مبنای محاسبه فقط روزهای کاری میباشد .

برای ثبت درخواست حواله به چه اطلاعاتی از بانک مقصد نیاز است ؟

برای ثبت درخواست حواله بانکی به انگلیس میبایستی مشخصات زیر را در فرم ثبت نماید :

نام بانک Bank name

شماره حساب Account number

نام حساب Account name

سورت کد Sort code

  

مشتری محترم در صورتی که برای ارسال حواله پوند به انگلیس نیاز به راهنمایی و مشاوره بیشتر دارید میتوانید در ساعات کاری مجموعه به صورت تلفنی با واحد پشتیبانی تماس حاصل فرمایید تا تیم ما شما را صمیمانه راهنمایی نمایند .